新年 今天在家整理一下自已的財務,發覺唔知點解,咁多年嚟無論收入幾多,日子總係過得緊,特別係年頭。究竟幾時先有好日子過呢?! 新年新希望,身體健康!唔使有不勞而穫,但至少要多勞多得,當然有少勞多得也不錯! 新年快樂!!! 分享此文:共享 分享到 Facebook(在新視窗中開啟) Facebook 分享到 X(在新視窗中開啟) X 以電子郵件將連結傳送給朋友(在新視窗中開啟) 電子郵件 喜歡 正在載入... 相關
呢個問題我都問左自己好多年,真係唔明!